Direktlänk till inlägg 24 april 2012

bitterfitta

Av Alexandra Göransson - 24 april 2012 16:32

ja...jag hatar att va sjuk, jag får damp och orkar inte röra mig, så dampet kan liksom inte komma ut!

Dessutom tittade jag just på en av mina favoritfilmer "butterfly effekt" men det var helt fel slut och jag blev bara sur och bitter.


Har senaste veckan kört stenhårt på LCHF, men just idag känner jag en stor önskan att tröstäta allt som innehåller socker! var iaf någorlunda duktig och tryckte "bara" i mig 100 g 70 % choklad, och till alla er som undrar hur man ens får i sig så mycket mörk choklad kan jag bara säga att sån är jag   därav anledningen till varför jag lever efter LCHF, då försvinner mitt sockerberoende och jag kan "oftast" låta bli att tröstäta.


Go och glad snuskchoklad!




   

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Göransson - 9 januari 2015 23:39

Jag baaara älskar att analysera saker...nej det gör jag inte, jag hatar att jag måste analysera allt. Jag har analyserat sönder dom flesta av mina förhållanden innan dom ens har börjat, jag vet precis varför jag har sömnproblem, ätstörningar, aggre...

Av Alexandra Göransson - 26 december 2014 11:27

Om vi bryter ett ben så syns det, ingen ifrågasätter att du är sjuk och inte orkar. Men när det är själen som är sjuk så syns det inte utanpå...   Just nu är det bara så att min ork har tagit slut, jag går på jobbet och gör mitt jobb, och jag g...

Av Alexandra Göransson - 25 december 2014 23:02

Att vara en familj...   det finns 2 sorters familjer, dom du delar gener med, och dom du bara älskar och ser som din familj. Vi har firat jul idag med familjen, alltså den familj som senaste året har kommit att betyda allt för mig. Dom jag ri...

Av Alexandra Göransson - 24 december 2014 00:32

den här tiden på året, så mysig och familjär. Och det är ju helt underbart, om den inte plockade fram all min saknad, all sorg jag känner inför alla dom som lämnat mig. Jag får något så jävla bittert i hjärtat så fort det närmar sig första decemb...

Av Alexandra Göransson - 23 december 2014 10:30

Lillgumman älskar dessa spel som innebär att sminka, klä på och styla, oftast är det Elsa från frostfilmerna hon fixar. Just idag ligger jag bredvid och kollar, trodde det var ett jävla skämt när jag såg vad hon gjorde!!! Elsa figuren på skärmen v...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards